
امروز میناب از ما میپرسه...... xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 آیا یاری کننده ای هست مرا یاری کند.....؟ آهای مسئولین تا دیر نشده یه فکری به حال شهر خودمون میناب بکنید بخدا یک روز که دیگر خیلی دیر شده پشیمانی سودی ندارد. مردمان این شهر حق زندگی دار...
ادامه مطلب